Mediální partnerství Sázavské pouti nabízí médiím spoluúčast na nekomerčním projektu, jehož návštěvnost každým rokem roste. Kromě možnosti daňového odpisu poskytuje také možnost vlastní prezentace média návštěvníkům přímo v areálu akce a to v libovolné formě (záleží na dohodě a na rozsahu médiem poskytnutého reklamního prostoru).
Z předchozích, spíše charitativně laděných laskavostí ze strany médií se v průběhu několika let stala oboustranně prospěšná spolupráce. Za velký úspěch považujeme především reportáž na programu ČT1 v rámci pořadu Křesťanský magazín, jehož sledovanost je velmi vysoká. Prezentace akce prostřednictvím České televize významně vyzdvihuje možnosti mediálních partnerů a rozšiřuje tak jejich možnosti.
Pro budoucí ročníky se plánuje mimo jiné větší zapojení digitálních a regionálních televizních stanic a rádií, stejně jako regionálního tisku. V jednání je i regionální vysílání celostátních televizních stanic.
Bližší informace: Mgr. Hana Tonzarová, tonzarova@ccsh.cz, tel.: 602 355 104
920
Hana Tonzarová publikováno: 30.12.2007 12:00 zobrazeno: 2677x